Home » , » Cara Mudah Order Vitamin Shaklee

Cara Mudah Order Vitamin Shaklee

Written By www.ummisihatcantik.com on Ahad, 19 Jun 2016 | 11:16 PTG

Salam penuh keceriaan. Selamat berhujung minggu. Harini saya sibuk dari awal pagi tadi. Lepas berkemas ,saya terus bersiap untuk ke sekolah damia. Ada sain buku rekod .
Kemudian lepas zohor ni nak cod barang ke kem terendak sungai udang.
Balik tu nanti nak singah beli lauk nak masak untuk berbuka puasa nanti.

Seronok nya bisnes shaklee ni tau. Sebab kita boleh kenal semua orang dari berbagai kerjaya dan kenali pelbagai penyakit.

Dan saya suka cod kepada cust saya sebab saya boleh mengenali nya dengan lebih rapat.

Saya ni pemalu orangnya . Tetapi bila dah kenal makin ramah lah jadinya.

Jika cust saya jauh. Saya akan gunakan khidmat pos laju ataupun penghantaran terus dari shaklee. Sangat2 mudah . Tanpa perlu menyimpan stok yang banyak .

Tapi untuk saya yang ramai cust di kawasan berhampiran dan perlukan saya hantar pesanan mereka ,
jadi saya wajib ada stok sendiri. Untuk memudahkan cust dan saya juga.

Selalunya saya akan order di shaklee pada hari waktu bekerja iaitu isnin hingga jumaat. Sebelum jam 3.  selalunya barang akan sampai esok atau lusanya.

Dan boleh juga klik di www.shaklee2u.com untuk order .

Kita order ☎💻 ➡ shaklee bungkus 📦 ➡ shaklee hantar ke depan pintu🚛

Suami saya selalu akan ingatkan saya mengenai stok vitamin shaklee dan  Alhamdulillah dia selalu bagi semangat , juga mudah membantu saya.

Selamat hari bapa. Semoga abang aji saya sentiasa sihat,  panjang umur dan menjadi contoh untuk anak2 dan adik beradik yang lain. Amanah sangat besar untuk kita.

Jika anda inginkan vitamin shaklee, boleh hubungi saya
019 6550049 Siti Rozita Othman
Pengedar Shaklee Melaka ,  Seluruh Malaysia dan Indonesia
COD : Bukit Rambai, Sungai Udang , krubong , Cheng dan sekitar Melaka Tengah
Pos : Seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak

Salam Sayang
Ummi Damia Aliah

0 comments:

Catat Ulasan