Home » » ingin menjadi jutawan sihat dan cantik shaklee !!!!

ingin menjadi jutawan sihat dan cantik shaklee !!!!

Written By www.ummisihatcantik.com on Sabtu, 9 November 2013 | 11:05 PTG

Pada 9hb november bertempat di puteri resort melaka , master-master hebat dibawah master hebat , master shareeza (cery), telah berkumpul untuk berkongi ilmu dengan kami semua..(kelas Aura Magic Melaka)

saya, suami serta anak2 tidak melepaskan peluang untuk bertemu dengan mereka...agar dapat menimba ilmu dan mendengar sendiri apa yang mereka ingin kongsikan.apa makna sihat dan cantik dlm bershaklee nie pada mereka.

Rata2 mereka mempunyai pengalaman dan cara yang berbeza tetapi matlamat yang satu. ingin mengubah cara hidup lebih sihat dan mempunyai income yang hebat.

mentor saya master cery
Master cery dan Master iffah antara guru pertama saya dalam shaklee.beliau banyak mengajar saya tentang biz on9 dan marketing.
mentor saya master iffah anuar
bersama rakan biz saya dalam Group Sinergi Muslimah Terhebat
 Mereka adalah sebahagian rakan biz saya yang hebat di dlam group saya Sinergi muslimah terhebat. ada 2 orang lagi tak sempat nak ambil gambar bersama..

semoga empayar kami dapat mengembangkan sayapnya lebih luas lagi dan kami semua dalam melahirkan leader2 yang hebat dan menjadi master shaklee satu hari nanti .Aamiin.

jika anda ingin bersama sebahagian dari kami..anda boleh hubungi saya ,,
H/P   : 019 6550049 ~ Siti Rozita Othman
FB    : Ct Rozita Othman
Shaklee Independent Distributor : ID 866295
FB Page : Jom Hidup Sihat & Cantik
http://www.ummisihatcantik.com/p/jadi-ahli.html

0 comments:

Catat Ulasan