Home » » Kandungan saya masuk minggu ke 32..

Kandungan saya masuk minggu ke 32..

Written By www.ummisihatcantik.com on Khamis, 4 April 2013 | 8:05 PTG

Alhamdulillah sudah hampir ke minggu ke 32.jangkaan berat baby 1.8 kg.keadaan saya dan baby sangat baik dan sihat.Cumanya saya kena lebih banyak berehat.

Sekarang pergerakan saya sudah terbatas. banyak kerja rumah suami saya yang uruskan.Tadi doktor dah pesan, " jangan angkat bende yg berat, banyakkan rehat dan kita berdoa agar baby lahir selepas minggu ke 36 "
Kadang2 rasa bosan juga bila duduk aje, tapi bila saya mula sibukkan diri, mulalah rasa tak selesa. macam rasa baby nak kuar aje. cepat2 saya baring.

doktor pun risau kalau baby keluar awal..macam kakak2nya.tapi alhamdulillah, setakat ni semuanya dalam keadaan selamat dan perkembangan baby pun amat baik.



Semoga saya dapat melahirkan baby saya yang comel ni dengan mudah dan selamat. tolong doakan saya ye kawan2 ^_^

Salam Sayang 
UMMI DAMIA ALIAH

0 comments:

Catat Ulasan